Medlemsfordele:

Beauty til medlemspris

Fordele der vokser

Gratis fragt

Nem adgang til nyt

Medlemsfordele:

Beauty til medlemspris

Fordele der vokser

Gratis fragt

Nem adgang til nyt

Kundeservice

Spørgsmål eller brug for hjælp? Start en chat og få svar med det samme. 24/7!

Vi oplever i øjeblikket et ekstraordinært højt antal henvendelser. Vi besvarer alle henvendelser i den rækkefølge, de modtages. For at vi kan hjælpe dig hurtigst muligt, anbefaler vi derfor, at du undlader at sende en ny påmindelse, da dette kan skubbe din henvendelse længere ned i køen. Vi arbejder intensivt på at vende tilbage til dig hurtigst muligt og takker dig mange gange for din tålmodighed.
Måske finder du allerede nu svaret i vores FAQ herunder:

Oftest stillede spørgsmål

Levering

Medlemskab

Kontakt os

Ordre og betaling

Medlemsfordele

Om Luxplus

Returnering og reklamation

Oftest stillede spørgsmål

Luxplus er en unik medlemsklub, der giver dig adgang til besparelser på alt fra eksklusive brands til dagligdagsprodukter.

Som medlem får du adgang til særlige tilbud, medlemsniveauer med stigende fordele og mulighed for at samle dine yndlingsmærker ét sted – leveret direkte til døren.

Dine præcise fordele afhænger af dit medlemsniveau. Læs mere under "Hvad er min medlemsfordele".

Luxplus er en unik medlemsklub. Medlemskabet består af forskellige niveauer med stigende fordele, jo højere du bevæger dig op.
Beauty Sampler: Alle starter med en 30-dages gratis prøveperiode kaldet Beauty Sampler, som inkluderer gratis fragt på det første køb. Du optjener 1 % BeautyCash på dine ordrer og kan optjene dobbelt BeautyCash på køb over 349 kr samt få adgang til faste ordrer. BeautyCash forbliver låst, indtil du når niveauet Beauty Babe.
Niveau 1 – Beauty Babe: Medlemmer optjener 1 % BeautyCash og fortsætter med at modtage dobbelt BonusCash på køb over 349 kr. Gratis fragt er inkluderet på alle ordrer samt en 5 % rabat på et valgfrit mærke. Medlemmer får også adgang til eksklusive produkter, specialtilbud og indhold samt faste ordrer.
Niveau 2 – Beautista: Som Beautista optjener du nu 2 % BeautyCash, og din mærkerabat stiger til 10%! Alle fordelene fra Beauty Babe følger med, så du fortsat kan nyde gratis fragt, dobbelt BonusCash og adgang til eksklusive tilbud.
Niveau 3 – Beauty Bestie: Du optjener nu 3 % BeautyCash, og din mærkerabat stiger til 15 %! Du vil stadig nyde alle de tidligere fordele.
Niveau 4 – Beauty Boss: Nu optjener du 4 % BeautyCash på hver ordre og får 20 % rabat på dit yndlingsmærke. Alle de andre fantastiske fordele forbliver.

Du kan følge og spore dine ordre på din ordreoversigt her.

Du modtager automatisk en mail fra DAO, Bring eller PostNord når din pakke er klar til afhentning. Har du indtastet dit mobilnummer under bestilling, vil du også modtage en SMS.
I din afsendelsesbekræftelse fra Luxplus kan du se dit forsendelsesnummer/Track & Trace nummer. Du kan indtaste dette nummer og se status på din pakke hos DAO via dette link: http://www.dao.as/#trackandtrace Via Bring på dette link: https://tracking.bring.dk/tracking/ og via PostNord på dette link: http://www.postnord.dk/da/Sider/TrackTrace.aspx Vær opmærksom på at der kan gå op til 24 timer før din ordre bliver registreret hos DAO, Bring eller PostNord og du kan se oplysninger omkring denne.

Du kan opsige dit medlemskab her.

Hvis du ikke længere ønsker at være medlem af Luxplus, skal du blot logge ind på www.luxplus.dk med din mail og dit kodeord, og vælge "min konto" oppe i højre hjørne af siden. Derefter skal du klikke på "Mit medlemskab" hvorefter du kan opsige dit abonnement.
Du kan ikke opsige dit medlemskab ved at afvise eller tilbagekalde betalingen. Ved udbetalte og/eller forfaldne fakturaer, forbeholder Luxplus sig retten til at anvende samarbejdspartnere (dvs. inkassobureauer) til inddrivelse.
Bemærk at har du en igangværende ordre, kan medlemskabet ikke opsiges før denne er afsendt. Dette vil typisk ske indenfor 24 timer. Prøv venligst igen når din ordre er sendt af sted fra vores lager.

Vær opmærksom på, at du ikke kan opsige dit medlemskab ved at afvise betalingen. I så fald fortsætter dit medlemskab automatisk, og du vil også hæfte for de påløbende betalinger, indtil du opsiger dit medlemskab via hjemmesiden eller kundeservice.

Du har handlet til vores medlemspris og er derfor blevet en del af vores medlemsklub.

Som vi skriver flere steder på vores hjemmeside, samt ved bestilling er de første 30 dage er gratis og herefter koster det 89 kr. om måneden.

På Luxplus kan du vælge at betale for din ordre med Klarna Pay Later. Hvis denne betalingsmetode vælges, fornys medlemskabet gennem Klarna, og du vil modtage en faktura på medlemskabet. Fakturaen vil blive sendt til dig omkring 30 dage efter den er oprettet. Det betyder, at du kan modtage en faktura, efter du har opsagt dit medlemskab. Fakturaen oprettes altid ved fornyelse af en medlemsperiode. Hvis du har modtaget en ny faktura efter at dit medlemskab blev opsagt, er der i de fleste tilfælde tale om en faktura for en tidligere medlemsperiode, som er blevet fornyet inden du opsagde medlemskabet.

Er du i tvivl om hvilken medlemsperiode fakturaen vedrører, er du altid velkommen til at sende fakturaen som PDF til vores kundeservice.

Nej, det er gratis at opsige sit Luxplus medlemskab. Hvis du dog har modtaget en opkræving betyder det, at du har benyttet dig af et eksternt firma til at opsige det. 

Luxplus samarbejder IKKE med tjenester, der tilbyder opsigelse af medlemskaber - fx bymetis.dk og xpendy.com. Anvender du en ekstern tjeneste til opsigelse af dit medlemskab, risikerer du at samme tjeneste pålægger dig et gebyr efterfølgende.

Ønsker du at opsige dit medlemskab, kan du gøre det nemt og gratis ved at følge dette link.

Når du accepterer de gældende abonnementsbetingelser på luxplus.dk, accepterer du, at Luxplus (Luxplus ApS) må trække det oplyste beløb for medlemskab periodevist, indtil du vælger at opsige dit abonnement. Den første måneds abonnement for medlemskab er gratis og overgår herefter til et løbende månedsabonnement til 89 kr. pr. Måned.
Du modtager en kvittering på e-mail ved dit første køb, der indeholder information om dit abonnement. Efterfølgende kvitteringer vil kunne findes, når du er logget ind på luxplus.dk, under punktet “Mit Medlemskab”.

Din indmeldelse hos Luxplus er bindende fra det øjeblik, du bestiller din første ordre, og derved tager dit medlemskab i brug. Ved at vælge medlemspris frem for normalpris, accepterer du også oprettelsen af et medlemskab. Du er som medlem af Luxplus forpligtet til at betale for hele din medlemsperiode og efterfølgende abonnementshævninger, indtil du selv opsiger dit abonnement/medlemskab på hjemmesiden eller ved at kontakte kundeservice.

Du er forpligtiget til at betale for the ydelser, du har haft adgang til. Dette beregnes proportionelt, baseret på den periode Luxplus har givet dig adgang til medlemsfordele. Det påhviler dig at bevise, du har anvendt din fortrydelsesret i tilfælde af tvivl.
Medlemmet er forpligtet til at betale for medlemskabet fra medlemskabets aftalte startdato. Medlemmet er ved tilbagetræden fra parternes aftale pligtig at betale for den del af ydelsen, som allerede er leveret. Dette opgøres forholdsmæssigt for den periode, som Luxplus har leveret medlemskabsydelserne.
Du kan altid læse mere om medlemskabet her: https://www.luxplus.dk/abonnementsbetingelser 

Priserne på Luxplus.dk er dagspriser, og vi forbeholder os retten til at ændre priser og informationer på siden til enhver tid uden varsel. Både faktuelle og
 prisoplysninger er oplyst med forbehold for korrekturfejl, forkert angivet beskrivelse og tekniske specifikationer. Vi bestræber os på at give så nøjagtige oplysninger som muligt på Luxplus.dk, men i tilfælde af problemer påtager vi os ikke ansvar for eventuelle fejl, omkostninger eller tab forårsaget af forkerte oplysninger på siden eller ved forkert brug.
Alle vores produkter bestilles direkte fra de største leverandører med garanti for ægthed i EU. På grund af dette kan udseendet af nogle produkter variere,
 have et andet sprog eller afvige i farve. 

Vores butik i Roskilde holder åben på følgende tidspunkter: 
Mandag-fredag 09.30-18.00
Lørdag 09.30-15:00
Første søndag i måneden 10.30-15:00

Adresse: Skomagergade 28, 4000 Roskilde


Levering

Du kan følge og spore dine ordre på din ordreoversigt her.

I din afsendelsesbekræftelse finder du et trackinglink, som fører dig direkte til distributørens side med information om din levering.

Vær opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer (man–fre) fra du modtager din afsendelsesbekræftelse, før sporingen bliver opdateret.

Du har som medlem altid mulighed for fri fragt ved levering til døren eller til pakkeshop – uanset hvor meget du køber for. Vi tilbyder gratis hjemmelevering i samarbejde Burd. Udover det tilbyder vi gratis levering til pakkeshop med Bring og GLS.
For ikke-medlemmer er fragtprisen 59 kr.

Den forventede leveringstid er 1-2 hverdage, fra distributøren modtager din pakke.

Du kan vælge levering med DAO, Bring, Instabox, GLS eller Burd. 

DAO
Levering til pakkeshop eller hjemme (1-2 hverdage). Hjemmelevering sker typisk tidligt om morgenen, men kan flyttes til pakkeshop ved adgangsproblemer, store pakker eller vægt over 5 kg / 55x120 cm. Pakkeshop-pakker over 10 kg sendes ikke med DAO.

Bring
Levering til pakkeshop eller hjemmet. Typisk levering inden for 1-3 hverdage.

Instabox
Vælg pakkeboks eller hjemmelevering (16-22). Pakker bliver i boksen i 3 dage, derefter 10 dage på terminal. Ikke hjemme ved levering? Pakken returneres til lager og kan bookes til ny levering inden 10 dage.

GLS
Levering til pakkeshop, hjemmeadresse eller erhverv – hurtigt, pålideligt og nemt, så du altid kan følge din pakke og få den, hvor du har brug for den.

Burd
Aftenlevering mandag-fredag (18-22) til udvalgte postnumre. Du får SMS med leveringstid (+/- 30 min). Leveringstid 1-3 hverdage. Burd leverer 100% klimakompenseret.




Det er desværre ikke muligt at afhente varer direkte fra vores lager, da vi ikke har kontor og lager samme sted.
Varer på Luxplus.dk kan bestilles online og leveres med DAO, Bring, Instabox, GLS eller Burd til det valgte leveringssted.

Vi har også en fysisk butik i Roskilde, men bemærk at det ikke er alle varer fra webshoppen, der sælges i butikken.

DAO leverer normalt tidligt om morgenen, men hvis pakken er for stor, adgang mangler, eller det ikke er forsvarligt at stille den, bliver den sendt til nærmeste pakkeshop – ofte klar til afhentning samme morgen.

Hos Bring, GLS og Instabox kan pakker også blive omdirigeret til en pakkeshop eller pakkeboks, hvis hjemmelevering ikke kan gennemføres.

Når du handler på Luxplus.dk er det ikke muligt at få pakke leveret til andre lande end Danmark
 

Tjek venligst din pakke med det samme. Hvis den er beskadiget eller har mangler, bedes du kontakte os inden for 7 dage.

Vedlæg en kort beskrivelse, billeder af pakken (med synlig label), og smid ikke emballagen væk. 

Hvis pakken ser beskadiget ud eller er blevet genlukket af kuréren, anbefaler vi, at du nægter levering og giver os besked.

Hvis du af forskellige årsager ikke var i stand til at afhente pakken til tiden, vil pakken blive returneret til os. Det er vigtigt, at du kontakter os og oplyser, at dette er sket. Hvis ikke du gør dette, modtager du ikke automatisk en refundering for din tilbagesendte ordre. 

Da pakken returneres til os, vil du blive opkrævet 29,- i returomkostninger. Det betyder, at vi refunderer det samlede beløb for ordren minus 29,- i BeautyCash eller refunderer det til den oprindelige betalingsmetode.

Kontakt os venligst med det samme, så vi kan starte en undersøgelse. Kontakt os senest 3 dage efter leveringsdatoen, så vi kan starte en efterlysning på ordre.  
Hvis du kontakter os efter 3 dage, kan vi desværre ikke starte en efterlysning og eventuelt kompensere dig for pakken.

Medlemskab

Luxplus er en unik medlemsklub, hvor du får adgang til tusindvis af produkter – fra eksklusive mærker til dine velkendte hverdagsfavoritter – til nogle af de bedste priser online.

Som medlem får du eksklusive tilbud, fleksible medlemsniveauer med stigende fordele, gratis levering og mulighed for at samle alle dine yndlingsmærker ét sted.

Dine fordele afhænger af dit medlemsniveau. Læs mere under "Hvad er mine medlemsfordele".

For at oprette et medlemskab hos Luxplus, skal du blot placere din første ordre til medlemspris, ved at gøre dette opretter du en kundeprofil, samt starter et medlemskab. 

Store besparelser året rundt
Nyd medlemspriser, der føles som udsalg – hver eneste dag.

20.000+ produkter
Fra skønhed til wellness og husholdningsartikler – alle til medlemspriser.

Topbrands & nye trends
Fra elskede bestsellere til morgendagens favoritter.

Gratis levering altid
Eller vælg din foretrukne leveringsmulighed til en lav pris.

Tjen BeautyCash
Få op til 4% tilbage på hver ordre og brug det som rabat til næste køb.

Loyalitetsfordele
Få op til 20% ekstra rabat på dit yndlingsmærke hver måned.

Du kan opsige dit medlemskab her

Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab ved at kontakte os eller ved at logge ind på Luxplus.dk, klikke på "Min profil" og derefter trykke på "Opsig medlemskab" og følge trinnene.

Du kan opsige dit medlemskab når som helst efter de første 24 timer. Hvis du opsiger inden for prøveperioden på 30 dage, afsluttes medlemskabet med øjeblikkelig virkning.

Medlemskab kan ikke opsiges, mens en ordre behandles (normalt inden for 24 timer) – prøv igen, når ordren er afsendt.

Accepterer du en stay-on gave og fortsætter medlemskabet, forbliver du på samme niveau, indtil de normale betalinger genoptages.

Det koster kun 89 kroner hver 30. dag at være medlem – og du får de første 30 dage helt gratis som nyt medlem.

Det betyder, at du kan opleve nogle af medlemsfordelene uden at betale en eneste krone i løbet af den første måned.

Og her er det bedste: Jo længere du er medlem, jo flere fordele får du.

Når du er logget ind og placerer en ny ordre til medlemspris, tilføjes et medlemsgebyr på 89 kroner automatisk til din ordre. Dette dækker én måned, og dit medlemskab bliver aktivt igen, så snart ordren er gennemført.

Efter de første 24 timer, hvor abonnementet er låst af tekniske årsager, kan du opsige dit abonnement, når det passer dig. Abonnementet ophører derefter ved udløbet af den betalte periode.

Hvis en ordre er under behandling, kan medlemskabet ikke opsiges, før den er afsendt, hvilket typisk sker inden for 24 timer. Prøv igen, når din ordre er afsendt.

Hvis medlemskabet opsiges under den gratis prøveperiode, ophører det med det samme, og du har ikke længere adgang til den resterende prøveperiode.

Når du registrerer dig hos Luxplus, skal du bekræfte, at du er over 18 år. Hvis du er under 18 år, skal registreringen og abonnementet underskrives af en forælder. En aftale kan altid opsiges af en forælder, hvis den, uanset betingelsen om at være over 18 år, er indgået af et barn eller en person under 18 år.

Nej, du kan ikke benytte det "sparet"-beløb som vises på din konto. Det "sparet"-beløb viser beløbet som du har sparet ved at være medlem hos Luxplus
 
Du kan benytte de BeautyCash som vises på din profil. Du kan læse mere om dette under "Hvad er BeautyCash?"

Den månedlige betaling trækkes hver 30. dag fra den dato, hvor du startede dit medlemskab.

Du kan også finde den nøjagtige dato ved at logge ind på din konto via hjemmesiden. Derefter klikker du på "Min profil", og så finder du datoen under "Gyldig til".

Hvis du ikke ønsker at blive medlem, kan du vælge at købe dine varer til normalpris.

Følg nedenstående trin for at købe til normalpris uden medlemskab:

  • Vælg alle de produkter, du vil tilføje til din indkøbskurv til normalpris.
  • Afvis muligheden for gratis fragt.
  • Fortsæt til betalingsprocessen.
  • Opret en kundeprofil for at gemme dine ordrer sammen med dine oplysninger, hvilket gør fremtidige køb nemmere.
  • Dobbelttjek, at du ikke har tilføjet et medlemskab til din indkøbskurv.

Ved at acceptere abonnementsvilkårene hos Luxplus.dk godkender du, at Luxplus (Luxplus ApS) må trække 89 kr. om måneden efter en 30-dages gratis periode. Medlemskabet starter, når du har afgivet din første ordre til medlemspris.

Hvis du ikke kan huske din kode, så kan du trykke på "Har du glemt dit kordeord?" og du vil derefter modtage et link, hvor du kan oprette et nyt kodeord. 

Husk at tjekke din spam mail.

Du kan afmelde dig nyhedsbrevet ved at følge linket nederst i nyhedsbrevet, hvor der står "Afmeld nyhedsbrev".

Hvis du er medlem hos Luxplus, kan du altid logge ind øverst til højre på Luxplus-siden. Her skal du indtaste din e-mailadresse og den adgangskode, du selv har oprettet.
Hvis du ikke kan huske din adgangskode, kan du klikke på "Glemt dit kodeord?" og få tilsendt et link til at oprette en ny adgangskode.
Er du endnu ikke medlem, opretter du automatisk et medlemskab ved at gennemføre et køb og indtaste dine oplysninger under købsprocessen.
Hvis du stadigvæk oplever problemer så kontakt endelig vores kundeservice som vil sidde klar til at hjælpe dig. 

Når du handler hos os, indsamler vi dit navn, din adresse og dit telefonnummer, som opbevares i vores sikre kunderegister og kun er tilgængeligt for Luxplus’ kundeservice. Vi opbevarer personoplysninger i forbindelse med overholdelse af reglerne i Bogføringsloven, hvorefter regnskabsmateriale skal gemmes i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, som materialet vedrører.

Vi arbejder kun med betroede databehandlere i EU eller databehandlere med tilstrækkelig beskyttelse, som udelukkende håndterer oplysninger på vores vegne. Alle kundeoplysninger transmitteres krypteret og sælges eller deles aldrig med tredjepart.

Som kunde har du ret til at få adgang til, rette eller anmode om sletning af dine data samt gøre indsigelse mod registreringen heraf.

Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, registrerer vi din e-mailadresse, som aldrig deles med andre.

Hvis du har betalt med Klarna Pay Later, fornyes dit medlemskab automatisk, indtil det opsiges. Hver fornyelse genererer en faktura, som Klarna sender ca. 30 dage senere. Det betyder, at du kan modtage en faktura selv efter opsigelse – denne faktura dækker som regel perioden før din opsigelse.

Du kan tjekke ordredatoen (det tidspunkt, hvor fakturaen blev oprettet) i Klarna – den er ikke den samme som forfaldsdatoen.

Hvis du er i tvivl om, hvilken periode din faktura dækker, bedes du sende den som PDF til vores kundeservice. For at downloade den skal du åbne Klarna-appen og trykke på de tre prikker i øverste højre hjørne.

Kontakt os

Vi bestræber os på at besvare din henvendelser indenfor 2-3 hverdage.

OBS!
Vi modtager i øjeblikket et ekstraordinært stort antal henvendelser og der kan derfor opstår længere svartid på mail. Vores telefon er midlertidigt lukket, men vi gør vores bedste for at vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Tak for din forståelse og tålmodighed!


Ordre og betaling

Desværre nej. Den adresse, du indtastede ved kassen, kan ikke ændres, når ordren er afgivet, så dobbelttjek venligst dine oplysninger, før du bekræfter.

Hvis pakken ikke er sendt for langt, kan vi forsøge at få den sendt til et afhentningssted i stedet. Bemærk venligst, at dette ikke altid er muligt, afhængigt af hvor pakken befinder sig i leveringsprocessen. Hvis det viser sig, at dette ikke kan gøres, ligger ansvaret for pakken stadig hos kunden.

Ja, hvis vores lager ikke er begyndt at behandle den.
Gå til Mine Ordrer i din profil, klik på informationsknappen ud for ordren, og vælg derefter Annuller ordre.

Bemærk venligst, at annullering via e-mail ikke er mulig, og hvis du afgiver en ny ordre, før den første er behandlet, kan ordrerne blive slået sammen og kan ikke annulleres separat.

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse, bedes du tjekke din uønskede postmappe. Sørg for, at din e-mailadresse er korrekt, og kontakt os, hvis den skal opdateres. Du kan også se alle dine ordrer når som helst under Mine Ordrer i din Luxplus-konto.

Desværre ikke – du kan ikke tilføje eller fjerne produkter, når ordren først er afgivet. Hvis du vil have flere ting, skal du blot lægge en ny ordre.

På luxplus.dk kan der betales med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, MobilePay og Klarna. Alle betalinger gennemføres teknisk med Nets og Teller som kortindløsere, samt MobilePay. 

Alle betalings- og kortgebyrer er indeholdt i prisen og afholdes således af Luxplus ApS. 
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Luxplus eller når dit medlemskab påbegyndes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Vi beklager meget, hvis du oplever problemer med at gennemføre din ordre.

Prøv først at logge ind, hvis du allerede er medlem – ellers kan systemet tro, at din e-mail er i brug. Bestiller du fra mobil eller tablet, kan du med fordel prøve på en computer. 
Skulle problemet fortsætte, er du altid velkommen til at kontakte os – vi står klar til at hjælpe dig hurtigt videre.

Hvis du ikke kan finde din faktura på mail, kan du altid hente den på din Luxplus-konto. 
Log ind øverst til højre, gå til Mine ordrer, klik på info-ikonet og vælg Hent faktura.

Med gæstepris får du en særlig rabat på ét udvalgt produkt – intet medlemskab nødvendigt! 
Alle andre varer i din kurv forbliver til normal pris.

Hvis du vælger Klarna, kan du vælge at betale nu eller bruge Klarna Pay Later til både din ordre og dit medlemskab. Med denne mulighed administrerer Klarna betalingen, og du modtager en rentefri faktura cirka 30 dage efter fornyelse. Bemærk venligst, at du muligvis modtager en faktura efter opsigelse, hvis en periode blev fornyet lige før opsigelsen. Alle betalinger foretages direkte til Klarna.

Hvad hvis jeg ikke betaler til tiden?
Hvis betalingen ikke sker inden for 30 dage, kan Klarna opkræve gebyrer for forsinket betaling eller bruge et inkassobureau. Se Klarnas vilkår og betingelser for at få alle oplysninger.

Hvis din ordre er gået igennem, vil du snart modtage en bekræftelsesmail. Du kan også se alle dine ordrer når som helst under Mine ordrer i din Luxplus-konto. Har du ikke modtaget en bekræftelse, eller kan du ikke finde ordren i din profil? 
Bare rolig – kontakt os, så kigger vi på det!

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse inden for 24 timer, bedes du tjekke din spam-mappe og andre mail-mapper. 
Sørg for, at din mailadresse er korrekt, og kontakt os, hvis den skal opdateres.
Hvis du stadig ikke har modtaget den, er ordren muligvis ikke gået igennem.
Du er ikke blevet opkrævet betaling – enhver betalingsreservation vil blive frigivet inden for 5 hverdage. Hvis den ikke er det, bedes du kontakte os med et skærmbillede af reservationen.

Medlemsfordele

Hver måned kan du vælge mellem et bredt udvalg af fantastiske og populære mærker. Vi tilføjer regelmæssigt spændende nye muligheder, så der er altid noget nyt at opdage. De tilgængelige mærker vises direkte i listen over brand-rabatter – vælg blot din favorit, og nyd dine ekstra besparelser hele måneden.

Log ind i øverste højre hjørne og gå til “Mit Luxplus” → “Mine fordele”.
På din medlemsside skal du klikke på "Band-rabat" og vælge dit foretrukne mærke for måneden.

Du kan bruge din BeautyCash som rabat på din næste ordre ved at anvende den i din kurv inden betaling.

Bemærk! BeautyCash kan kun bruges i en betalende måned, ikke i den gratis prøveperiode.

Du kan vælge et mærke, hvor du får en ekstra rabat på alle produkter fra det mærke i 30 dage. Du får rabatten, så snart du har valgt dit mærke. Rabatten afhænger af, hvor længe du har været medlem.

Niveau 1 – Beauty Babe: 5% rabat på et valgfrit mærke.
Niveau 2 – Beautista: 10% rabat på et valgfrit mærke.
Niveau 3 – Beauty Bestie: 15% rabat på et valgfrit mærke.
Niveau 4 – Beauty Boss: 20% rabat på et valgfrit mærke.

Når de 30 dage er gået, kan du vælge et nyt mærke.

BeautyCash udløber ikke, mens dit medlemskab er aktivt. Når dit medlemskab er afsluttet, udløber det efter 30 dage, men det kan stadig bruges, hvis du genaktiverer dit medlemskab inden for disse dage. BeautyCash kan ikke byttes til kontanter eller overføres til et andet medlem.

Log ind på din medlemsprofil, gå til Mine fordele , og du finder din BeautyCash-saldo der.

BeautyCash er en belønning, du optjener som medlem – op til 4% af din ordre, afhængigt af dit medlemskabsniveau.

Én BonusCash svarer til 1 krone.
Du kan bruge dine BeautyCash som rabat på din næste ordre ved at anvende den i din kurv inden betaling.

Bemærk: BeautyCash kan kun bruges i en betalende måned, ikke i den gratis prøveperiode.

Om Luxplus

Vi har i øjeblikket én butik i Roskilde, Danmark, og håber at åbne flere i fremtiden.

Du kan finde os her: 
Skomagergade 28 
4000 Roskilde

Alle produkter kommer direkte fra de største leverandører i EU og kvalitetstjekkes inden de sendes til dig. Vi kan derfor give dig 100% garanti for ægthed på alle mærkevarer.
 

Der kommer hele tiden udsolgte varer på lager igen. For at sikre vores medlemmer de bedste priser på markedet, køber vi dog kun udsolgte produkter ind igen, hvis vi kan garantere at kunne sælge disse til den samme lave pris.
I nogle tilfælde kan der derfor gå uger/måneder før bestemte produkter kommer på lager igen.
Du kan indtaste din mail under det udsolgte produkt og få tilsendt en besked så snart produktet er på lager igen.

Se hvilke produkter der er på vej på lager her: https://www.luxplus.dk/nye-varer-paa-vej-paa-lager


Fordi vores medlemmer fortjener det! Vores medlemmer betaler et månedligt gebyr for at få adgang til en række fordele - herunder medlemspriser, der gør det nemmere at få de ting, du har lyst til, uden at bekymre dig for meget om prisen.

Vi køber alle produkter direkte fra europæiske leverandører og opbevarer dem på vores eget lager. Dette gør det muligt for os at undgå mellemled og holde priserne så lave som muligt gennem storindkøb og særlige aftaler med distributører.

Returnering og reklamation

Hos Luxplus har du 30 dages fortrydelsesret fra dagen, du modtager din vare. Kontakt os inden for denne periode med dit ordrenummer og mindst to billeder, der viser, at forseglingen er ubrudt. Returnerede varer skal være uåbnede og ubeskadigede. 
Når varen er godkendt, sender vi dig returinstruktioner via email. Du er ansvarlig for korrekt emballering og returomkostninger. 
Købsbeløbet refunderes, når vi modtager sporingsoplysninger.


Din refundering vil blive behandlet, når din returnering er blevet godkendt, og du har angivet pakkens track & trace-nummer. Beløbet refunderes altid via den samme betalingsmetode, der blev brugt ved købet – for eksempel, hvis du betalte med betalingskort, vil refundering blive sendt tilbage til det pågældende kort.

Luxplus ApS yder dig som forbruger den lovpligtige reklamationsret på 24 måneder fra levering. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af de 2 års reklamationsret.

Bemærk venligst, at vi ikke tilbyder en "tilfredshedsgaranti". Klager accepteres ikke, hvis du simpelthen ikke kan lide produktet, reagerer på de anførte ingredienser, eller hvis der ikke er nogen fejl.

For at indsende en klage, kontakt os med dit ordrenummer og mindst to billeder eller en video, der tydeligt viser manglen. Behold produktet og emballagen, indtil sagen er løst.

Kontakt os venligst så snart du opdager en fejl eller en mangel ved en vare. En reklamation anses for rettidig, hvis den indsendes senest 14 dage efter modtagelse af pakken.

Kontakt os venligst og send os dit ordrenummer og et billede af det produkt, du har modtaget.
Behold venligst produktet, indtil sagen er afsluttet.

Hvis du oplever bivirkninger fra et produkt, bedes du kontakte din læge, som kan anmelde tilfældet til de relevante myndigheder.
Du kan også kontakte produktets producent direkte.
Bemærk venligst, at vi ikke tilbyder "tilfredshedsgaranti", så allergiske reaktioner på tydeligt anførte ingredienser kan ikke påberåbes som en mangel.

Vi er kede af at høre, at du har modtaget et beskadiget produkt eller en beskadiget pakke.
Venligst oplys dit ordrenummer, minimun 2 billeder af kassen og det beskadigede produkt fra flere vinkler, angiv hvilket produkt der er beskadiget, samt en beskrivelse af problemet.

Gem venligst både produktet og emballagen, indtil vi har løst sagen.


Vi tilbyder desværre ikke ombytning.

Hvis du ikke ønsker at beholde produktet, kan du returnere det – se “Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?” for yderligere oplysninger.

Gentagne eller overdrevne returneringer, mistanke om brug af produkter før returnering eller andre former for misbrug af politikker kan føre til konsekvenser. Sådanne fremgangsmåder kan have en negativ indvirkning på miljøet og integriteten af vores tjenester.

Vi forbeholder os retten til at afvise fremtidige ordrer og opsige medlemskaber, hvis vores returpolitik systematisk overtrædes.

Returomkostningerne betales af kunden. 
For yderligere oplysninger, se "Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?"

Vi tilbyder ikke tilfredshedsgaranti. Det betyder, at returnering eller reklamationer ikke kan accepteres for produkter, der har været åbnet eller brugt, men simpelthen ikke opfyldte dine personlige præferencer. Hvis du er usikker på et nyt produkt, anbefaler vi, at du prøver det i en fysisk butik først.

For dem, der ved, at de kan være følsomme over for nye ingredienser, er det en god idé at teste produktet på et lille område af huden og vente 24 timer, før det bruges fuldt ud. På denne måde kan du sikre dig, at der ikke opstår uønskede reaktioner.

Behandlingstiden for en reklamation kan variere afhængigt af sagen. Vi gør vores bedste for at håndtere reklamationer så hurtigt som muligt og holder dig opdateret under hele processen. Vi stræber dog efter at besvare din reklamation inden for en uge efter, at vi har modtaget den.

Vi beklager at høre, at du ikke er tilfreds med resultatet af din reklamation. Din feedback er meget vigtig for os. Hvis du ønsker, at vi gennemgår din sag igen, bedes du kontakte vores kundeserviceteam og oplyse dit ordrenummer. Vi sørger for, at din sag bliver vurderet igen, og vi gør vores bedste for at finde en retfærdig løsning.

Vi beklager, hvis der manglede noget i din levering. Kontakt os med dit ordrenummer og oplysninger om den manglende vare. Vi kan derefter undersøge problemet sammen med pakkeansvarlige på vores lager, og vende tilbage til dig med yderligere information og finde en løsning.