Tom Ford er en amerikansk designer som er kendt for sit tidløse design der emmer af luksuriøst overskud og klassisk elegance. Tom Ford parfume serierne er ligesom tøjkollektionerne fra Tom Ford skabt med et fokus på ekstraordinære ingredienser som forfører både den der bærer Tom Ford parfumen, men bestemt også alle de som dufter til den. Tom Ford er blevet hyldet af den internationale modeindustri for sit moderne luksus brand som tager både selvsikre kvinder og stærke mænd til det næste niveau inden for luksus. De luksuriøse parfumer fra Tom Ford, er indbegrebet af traditionel glamour som vi kender det fra de gode gamle stjerner fra Hollywood. Den klassiske stil og sans for elegance kommer til udtryk i de luksuriøse duftnoter, som gør alle Tom Ford parfumer til en duftoplevelse lidt ud over det sædvanlige. Tanken bag Tom Ford parfumerne er at alle mænd og kvinder er stærke og unikke, og at enhver mand og kvinde fortjener en duft som vil blive bemærket og husket.
Tom Ford parfumer til kvinder
Tom Ford brandet er et forholdsvis nyt brand som blev lanceret i 2005. Men på bare kort tid fik Tom Ford sat sit præg på den internationale modescene, og de mange vidunderlige parfumeserier er med til at udbrede budskabet om brandets stærke karakter. Tom Ford er ikke til at komme udenom når det kommer til moderne luksus og mode. Med dufte som Tom Ford Grey Vetiver, Black Orchid, Violet, White Patchouli og Tom Ford Noir til kvinder, har Tom Ford lanceret kvinde parfumer som passer til moderne, selvbevidste kvinder som har styr på garderoben og som efterspørger en parfume til at matche deres stilsikre look.
Maskuline Tom Ford parfumer til mænd
Tom Ford mandeparfumer er en liga for sig selv. De maskuline og klassiske Tom Ford parfume flakoner, vidner om herredufte der er moderne og modige, men alligevel med en styrke og karakter som du aldrig har oplevet det før. Tom Ford til mænd er parfume med maskuline duftnoter af tobak, musk og træ, dog ofte blødet op med en varm vanilje for at gøre mandeparfumen ekstra sexet og uimodståelig.