Du vil modtage en mail når denne vare er tilbage på lager.
Du vil ikke længere få en mail når produktet er tilbage på lager.
Mangler du inspiration til næste køb?
Se vores nyheder, bestsellere tilbage på lager eller vores udvalg af luxus.
Luxplus (Luxplus ApS) er en medlemsklub, der sikrer medlemmerne rabatter på bl.a. kosmetik og parfume samt andre medlemsfordele. Luxplus er kun for privatpersoner. Medlemskabet er personligt, og det er derfor ikke tilladt at dele medlemskabet. Misbrug af medlemskab kan medføre annullering af medlemskabet.
For at blive medlem hos Luxplus skal du være fyldt 18 år, og du skal bekræfte dette, når du melder dig ind.
Medlemmer kan optjene BonusCash, når der gennemføres en ordre hos Luxplus. Mængden af BonusCash er afhængig af hvilke produkter du køber. Du kan altid se din tilgængelige BonusCash saldo når du er logget ind. Din BonusCash vil automatisk blive tildelt som en kontant rabat på din næste ordre i forholdet 1:1. F.eks. vil 90 BonusCash give dig en rabat på 90 DKK. Der kan ikke benyttes optjente BonusCash under en eventuel gratis prøveperiode.
Der er ikke nogen udløbsdato på dine optjente BonusCash, så længe du har et aktivt medlemskab. Når dit medlemskab ophører, udløber dine BonusCash efter opsigelsesperioden. Indenfor 30 dage vil du stadig kunne benytte dine BonusCash ved at genaktivere dit medlemskab. BonusCash kan ikke ombyttes til kontanter eller tildeles et andet medlem.
Når du accepterer de gældende abonnementsbetingelser på luxplus.dk, accepterer du, at Luxplus (Luxplus ApS) må trække det oplyste beløb for medlemskab periodevist, indtil du vælger at opsige dit.
Du modtager en kvittering på e-mail ved dit første køb, der indeholder information om dit medlemskab. Kvitteringer vil efterfølgende kunne findes, når du er logget ind på luxplus.dk, under punktet “Mit Medlemskab”.
Når du melder dig ind hos Luxplus, skal du bekræfte at du er over 18 år. Er du under 18 år skal indmeldelsen og abonnementet tegnes af en forælder.
Dit medlemskab hos Luxplus betales som et løbende abonnement, Dit medlemskab af Luxplus bliver automatisk fornyet, så du altid har adgang, indtil du ikke længere vil være medlem.
Din indmeldelse hos Luxplus er bindende fra det øjeblik, du har accepteret ordren med dit medlemskab og derved taget det i brug. Du er som medlem af Luxplus forpligtet til at betale for hele din medlemsperiode og efterfølgende abonnementshævninger, indtil du selv opsiger dit abonnement/medlemskab på hjemmesiden eller ved at kontakte kundeservice.
Du er forpligtiget til at betale for the ydelser, du har haft adgang til. Dette beregnes proportionelt, baseret på den periode Luxplus har givet dig adgang til medlemsfordele. Det påhviler dig at bevise, du har anvendt din fortrydelsesret i tilfælde af tvivl.
Du kan ikke opsige dit medlemskab ved at afvise eller tilbagekalde betalingen. Ved ubetalte og/eller forfaldne fakturaer, forbeholder Luxplus sig retten til at trække beløbet på et senere tidspunkt og opdatere betalingsoplysninger, hvis den manglende betaling skyldes forældede betalingsoplysninger, samt i yderste konsekvens at anvende samarbejdspartnere (dvs. inkassobureauer) til inddrivelse.
Alle betalinger hos Luxplus foregår med betalingskort (Dankort, Visakort og Mastercard). Alle betalingsgebyrer afholdes af Luxplus ApS og er således indeholdt i de oplyste produktpriser og priser på medlemskab. Du har adgang til at se dine tidligere betalinger og ordrer, når du logger ind via login-ikonet oppe i højre hjørne og herefter klikker på "Mine Ordrer” på luxplus.dk
Alle ydelser købes af Luxplus ApS, Teglværksgade 37, 1, 2100 København Ø. (CVR Nr.: 25 09 07 05). Betalinger gennemføres af ePay A/S og AltaPay med NETS, Teller og Valitor som kortindløsere, samt gennem MobilePay og Klarna.
Du kan opsige dit medlemskab når det passer dig med virkning til udgangen af den igangværende medlemsperiode. Det er dog ikke muligt at opsige medlemskabet inden for de første 24 timer, hvor abonnementet af tekniske årsager er låst. Du opsiger ved at logge ind på Luxplus.dk via login-ikonet oppe i højre hjørne. Herefter vælger du "Mit medlemskab” og klikker på knappen: "Opsig medlemskab". Abonnementet kan ikke opsiges, mens du har en ordre under behandling
Efter de første 24 timer (hvor abonnementet af tekniske årsager er låst) kan du opsige dit abonnement, når det passer dig. Abonnementet ophører herefter ved udgangen af den periode, der er betalt for.
Bemærk at har du en igangværende ordre, kan medlemskabet ikke opsiges før denne er afsendt. Dette vil typisk ske indenfor 24 timer. Prøv venligst igen når din ordre er sendt af sted fra vores lager.
For at opsige dit medlemskab skal du logge ind via login-ikonet oppe i højre hjørne og herefter klikke på “Mit Medlemskab”. Under "Mit Medlemskab" skal du klikke på knappen: "Opsig Medlemskab" og godkende opsigelsen. Du kan også kontakte vores kundeservice. Hvis du opsiger dit medlemskab, vil du stadig have adgang til dit medlemskab indtil det ophører. Efter et medlemskab er opsagt, vil der ikke blive trukket yderligere på din konto, medmindre du selv vælger at genaktivere dit medlemskab.
Vær opmærksom på, at du ikke kan opsige dit medlemskab ved at afvise betalingen. I så fald fortsætter dit medlemskab automatisk, og du vil også hæfte for de påløbende betalinger, indtil du opsiger dit medlemskab via hjemmesiden eller kundeservice.
Du har som medlem mulighed for at oprette en fast ordre med produkter til den til enhver tid gældende medlemspris, der bliver leveret med en fast frekvens, indtil du selv annullerer den faste ordre. Du har mulighed for at aflyse levering af den enkelte ordre fra gang til gang, så længe det sker inden ordren er pakket hos vores lager. Herefter er der ikke mulighed for at annullere, og ordren vil blive leveret som planlagt.
Hvis minimum ét af produkterne i ordren er steget mere end 5% i medlemspris forhold til seneste levering, skal du godkende levering af ordren. Undlader du dette, vil ordren ikke blive leveret.
Vær opmærksom på, at alle produkter ikke er tilgængelige for faste ordrer, samt at den samlede værdi af ordren skal udgøre minimum 100 kr.
Til dit abonnement på Luxplus er knyttet en lovbestemt fortrydelsesret på 14 dage. I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber 14 dage efter aftalen blev indgået. fortrydelsesret er kun gældende fra den dag, aftalen blev indgået, og ikke ved den løbende abonnementsbetaling.
Hvis du ønsker at fortryde dit abonnement, skal du inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse herom. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular som du finder medsendt i din ordrebekræftelse i Handels- og medlemsbetingelserne.
Medlemmet er forpligtet til at betale for Medlemskabet fra medlemskabets aftalte startdato. Medlemmet er ved tilbagetræden fra parternes aftale pligtig at betale for den del af ydelsen, som allerede er leveret. Dette opgøres forholdsmæssigt for den periode, som Luxplus har leveret medlemskabsydelserne.
Senest opdateret d. 26.09.2024
Vores medlemspriser er meget lavere end normalprisen. Køb til medlemspris, så opretter vi automatisk et medlemskab. Første måned er gratis, herefter koster det 89,-/md. . og kan opsiges til udgangen af en medlemsperiode. Læs mere
Vores medlemspriser ER meget lavere end normalprisen. Vi køber nemlig et stort udvalg af produkter med ægthedsgaranti direkte fra de største leverandører - så vores medlemmer kan få dem billigt.
Vil du også sige farvel til overpriser? Køb til medlemspris, så opretter vi automatisk et medlemskab med din første ordre.
Prisen for medlemsskabet er kun 89,-/md og fortsætter automatisk til det opsiges - til udgangen af en medlemsperiode. Første måned er gratis. Læs mere
Når du laver en bestilling hos Luxplus, indgår du en købsaftale med Luxplus ApS, Teglværksgade 37, 1, 2100 København Ø, Danmark.
Når du handler hos Luxplus kan du købe til to forskellige priser: Medlemspris og normalpris.
Priserne er dagspriser og er oplyst inkl. moms. Når du handler på luxplus.dk indgås aftaler på dansk. Vær opmærksom på, at der kan være begrænsninger på antallet af produkter, du kan købe. Videresalg af produkter købt hos Luxplus er ikke tilladt. Mistanke om videresalg kan betyde, at dit medlemskab af Luxplus bliver annulleret.
Ønsker du ikke at være medlem, kan du vælge at købe dine varer til normalpris. I så fald vil du ikke få tilføjet et medlemskab ved betalingsprocessen.
Accepterer du vores handelsbetingelser, bekræfter du samtidigt, at du ved køb af håndkøbslægemidler er fyldt 15 år. Hvis du køber produkter som indeholder acetylsalicylsyre, ibuprofen og/eller paracetamol gælder en aldersgrænse på minimum 18 år.
Hvis du har oprettet et køb og ønsker at annullere din bestilling, så skal du logge ind med din mail og dit kodeord under login-ikonet oppe i højre hjørne. Herefter skal du klikke på “Mine Ordrer". Under "Mine Ordrer" skal du klikke på info-knappen til højre for den ordre, du ønsker at annullere og herefter klikke på "Annuller ordre". Det er kun muligt at annullere en ordre, hvis vores lager ikke er begyndt at håndtere ordren.
Alle betalinger gennemføres teknisk med Nets og Teller som kortindløsere, samt MobilePay. På luxplus.dk kan der betales med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, MobilePay og Klarna. Alle betalings- og kortgebyrer er indeholdt i prisen og afholdes således af Luxplus ApS. Betaling for medlemskab samt varer på Luxplus ApS kan kun ske med betalingskort. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Luxplus eller når dit medlemskab påbegyndes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Når du handler hos Luxplus, har du ekstraordinært 90 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og dermed returnere varen til os. For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 90 dage efter modtagelsen af varen.
Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular, som du kan downloade her.
Fortrydelsesretten løber fra dagen efter, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den kommende hverdag.
· Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt
· Fødevarer
· Håndkøbsmedicin
· Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. F.eks. helsekostprodukter, kosmetik, parfumer, hudplejeprodukter mv. Udtrykket ”forsegling” omfatter også særlig emballage, som beskytter varen og tjener som sikkerhed for, at varen ikke har været åbnet
· Du bryder plomberingen på el-artikler
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Varer uden forsegling, som er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Du må derfor ikke bryde forseglingen for at prøve produktet, da det ikke er tilladt at tage produktet i brug for efterfølgende at returnere det.
Fortrydelsesretten kan kun benyttes såfremt varen returneres i en sådan stand at den kan sælges igen.
Fortrydelsesretten løber fra dagen efter, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den kommende hverdag.
Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis folie/plombering brydes på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. F.eks. fødevarer, håndkøbsmedicin, helsekostprodukter, kosmetik mv. Udtrykket ”folie/plombering” omfatter også særlig emballage, som beskytter varen og tjener som sikkerhed for, at varen ikke har været åbnet.
Hvis du ønsker at returnere en eller flere varer, bedes du kontakte os inden for 90 dage via kontaktformularen øverst i højre hjørne. I din henvendelse skal du vedhæfte billeder af de varer, du ønsker at returnere samt oplyse dit ordrenummer.
Efterfølgende vil du modtage instruktioner vedrørende returneringen.
Du skal i din returpakke vedlægge din ordrebekræftelse eller en note med dit navn, ordrenummer og e-mailadresse.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Du bedes derfor gemme postkvittering samt track and trace nummer.
Tilbagebetalingen af din retur vil blive behandlet, når vi har modtaget billedet af varerne samt track and trace-nummeret for returpakken.
Bemærk: Varen skal være i ubrudt emballage og returneres i samme stand, som ved modtagelsen og den skal være i sådan en stand, at vi uden problemer kan sælge varen som ny. Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.
Alle dele af en vare skal returneres ved ombytning. Hvis der fx fulgte en make-up fjerner med købet af en mascara, uden at dette kostede ekstra, skal begge dele returneres.
Hvis en pakke returneres pga. afvisning af modtagelse eller manglende afhentning i pakkeshop, er det dit ansvar at kontakte os, da vi ikke automatisk informeres om dette.
I disse tilfælde opkræver vi et returgebyr på 29 DKK, som fratrækkes det beløb, der skal refunderes.
Luxplus ApS yder dig som forbruger den lovpligtige reklamationsret på 24 måneder fra levering. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af de 2 års reklamationsret.
Opdager du en fejl eller en mangel ved en vare, der er købt på luxplus.dk, skal du hurtigst muligt eller senest to måneder efter at have opdaget manglen, rette henvendelse til os på luxplus.dk, hvorefter vi vil håndtere din reklamation.
Priserne på Luxplus.dk er dagspriser, og vi forbeholder os retten til at ændre priser og informationer på siden til enhver tid uden varsel. Både faktuelle og prisoplysninger er oplyst med forbehold for korrekturfejl, forkert angivet beskrivelse og tekniske specifikationer. Vi bestræber os på at give så nøjagtige oplysninger som muligt på Luxplus.dk, men i tilfælde af problemer påtager vi os ikke ansvar for eventuelle fejl, omkostninger eller tab forårsaget af forkerte oplysninger på siden eller ved forkert brug.
Der tages forbehold for tastefejl/prisfejl samt udsolgte varer.
Endvidere tages der forbehold for forkerte oplyste priser på annoncesider på nettet. Annonce sider skaber vores produkt-priser med forsinkelser og kan derfor ikke altid være retvisende. Eksempler på annoncesider: Pricerunner og affiliate bannere samt sociale medier såsom Facebook, Instagram mv.
Priser og andre oplysninger i annoncer er ikke bindende. Det betyder, at du kan se et tilbud på en vare på en annonceside på nettet, men at det senere viser sig, at varen er dyrere end annonceret. Hvis du møder en fejl / forkert pris i en trykt annonce eller annoncesider, vil den forkerte pris ikke være bindende. jf. Forbrug.dk
Alle vores produkter bestilles direkte fra de største leverandører med garanti for ægthed i EU. På grund af dette kan udseendet af nogle produkter variere, have et andet sprog eller afvige i farve. Vi tager forbehold for afvigelser i den samlede pris, der skyldes afrunding af de enkelte priser.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du henvende dig til kundeservice på vores kontaktformular. Hvis ikke det lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, hvis betingelserne herfor er opfyldt.
Center for Klageløsnings adresse:
Center for Klageløsning,
Nævnenes Hus,
Toldboden 2,
8800 Viborg,
naevneneshus.dk
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her ec.europa.eu/odr
Luxplus ApS CVR: 25090705
Adresse: Teglværksgade 37, 1,
2100 København Ø
Etableringsår: 2013
Senest opdateret d. 19.09.2023
Databeskyttelse har høj prioritet hos Luxplus. En omhyggelig og ansvarlig håndtering af dine data er derfor helt naturlig for os. I den følgende erklæring vil vi forklare hvilke personlige og brugerrelaterede data vi indsamler fra dig, og med hvilket formål vi opbevarer og bruger dem.
Vi har følgende kontaktoplysninger:
Luxplus ApS
CVR: 25090705
Adresse: Teglværksgade 37 - 1, 2100 København Ø
Personlige data er data vedrørende en persons identitet, såsom navn, adresse, mailadresse, telefonnummer og lignende.
Så snart du registrerer dig som kunde hos Luxplus, gemmer vi dit navn, adresse, telefonnummer og e-mail-adresse i en elektronisk kundedatabase som kun er tilgængelig for Luxplus-medarbejdere. Før vi tager imod dine personlige oplysninger, søger vi dit udtrykkelige samtykke og sikrer, at du ved præcis, hvilke oplysninger der gemmes. Vi opbevarer dine personlige oplysninger med henblik på at sende dig dine bestilte varer, kommunikere med dig og for at opfylde forretningsbestemmelser, hvilke der ifølge den danske bogføringslovgivning skal opbevares i 5 år. For at behandle din ordre vil visse personlige data blive videregivet til udvalgte tredjeparter. Disse omfatter de serviceudbydere vi bruger til logistik, transport og bankvirksomhed, til hvem vi leverer de nødvendige kundedata til emballering, levering og betaling. Disse tjenesteudbydere må kun bruge dine personlige data til at opfylde de respektive opgaver. Enhver anden brug af dine data er ikke tilladt. Fortrolige oplysninger lagres ikke af os og bliver derfor aldrig offentliggjort.
Som kunde hos Luxplus har du ret til at tilbagekalde din tilmelding til enhver tid. Du har også ret til at se hvilke personlige oplysninger om dig vi har gemt. Disse rettigheder betragtes som en del af GDPR. For yderligere information, send os en mail på [email protected].
Når vi modtager din ansøgning, vil den blive gennemlæst og behandlet efter nedenstående forskrifter.
Ansøgningen med bilag bliver delt internt med relevant personale i rekrutteringsprocessen.
Personoplysninger som fremkommer i rekrutteringsprocessen, vil blive behandlet på følgende behandlingsgrundlag:
Samtykke; er givet af ansøgeren i forbindelse indlevering af CV og ansøgning, Opfyldelse af en kontrakt; I forbindelse med at gøre brug af et rekrutteringsbureau, så bliver ansøgninger behandlet og videresendt fra til bureauet, Interesseafvejning; Det er i virksomhedens og den registreredes interesse at personoplysninger bliver behandlet i forbindelse rekrutteringsprocessen.
Vi gemmer din ansøgning med bilag indtil vi finder den rette kandidat, og rekrutteringsprocessen bliver afsluttet. Herefter vil din ansøgning med bilag blive slettet.
Ved uopfordrede ansøgninger gemmer vi din ansøgning med bilag i 6 måneder, hvorefter de bliver slettet.
Hvis vi gerne vil gemme din ansøgning med bilag i mere end 6 måneder, kontakter vi dig for at få dit samtykke til dette.
Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage ved at henvende dig til os ved brug af ovenstående kontaktoplysninger.
Hver registreret kunde har adgang til en personlig, adgangskodebeskyttet kundekonto. For at logge ind på denne kundekonto er en mailadresse og adgangskode påkrævet. Adgangskoden er valgt af kunden selv i første trin af registreringen, og er ikke synlig for Luxplus medarbejdere eller andre. På kundekontoen finder du dine personlige oplysninger, oplysninger om dine ordrer og dit medlemskab. Du har herunder også selv adgang til at rette i dine personlige oplysninger ifald disse skulle være ukorrekte.
I forbindelse med din tilmelding til vores kundeklub vil din oplysninger blive opbevaret i 12 måneder efter du har meldt dig ud. Det gør vi for at kunne dokumentere historikken i dit medlemskab. Jf. Databeskyttelsesforordningen artikel 6, stk.1, litra f.
Når du har gennemført et køb på Luxplus, sender vi straks en automatiseret ordrebekræftelse til den mailadresse du har angivet. Dette omfatter dine kontaktoplysninger (navn og adresse) som varerne vil blive sendt til, samt dit bestillingsnummer, betalingsmetode og et overblik over de varer du har bestilt. I denne mail findes også uddrag fra vores generelle vilkår, såsom afbestillingsregler og oplysninger om garanti.
Når varerne er afsendt, modtager du en automatisk forsendelsesbekræftelse til den mailadresse du har angivet. Forsendelsesbekræftelsen indeholder dit ordrenummer og sporingsnummer (Track & Trace nr.), som vil hjælpe dig med at spore din pakke.
Når du har registreret dig som kunde på Luxplus sender vi dig løbende en række service-mails.
Når du tilmelder dig Luxplus nyhedsbrev gemmer vi din mailadresse med det formål løbende at kunne sende dig nyheder, særlige tilbud, præsentation af produktudvalg og anden information. Nyhedsbrevene udsendes med forskellige intervaller afhængigt af omstændighederne. Du kan til enhver tid afmelde dig Luxplus nyhedsbrev ved at klikke på afmeldingslinket i nyhedsbrevet eller ved at kontakte vores kundeservice.
Alle personoplysninger vil kun blive indsamlet og brugt af Luxplus som ansvarlig databehandlingsvirksomhed. Dine personlige oplysninger vil aldrig blive offentliggjort eller solgt til tredjeparter, herunder heller ikke eksterne markeder eller opinionsforskningsformål. Kun de data der er nødvendige for logistik, transport/levering og betaling, videresendes til de ansvarlige tjenesteudbydere. Disse må kun bruge dine personlige data til deres specifikke formål. Enhver anden brug er ikke tilladt og vil ikke under nogen omstændigheder finde sted. Læs yderligere under tredjepartstjenester.
I forbindelse med håndteringen af kundeservice relaterede sager og ordrer, kan kundeservice bede kunden fremlægge legitimation eller andre personfølsomme oplysninger i den pågældende sag. Kunden kan sende disse oplysninger pr. mail til Luxplus. Efter behandling af sagen vil disse personfølsomme oplysninger blive slettet inden for 48 timer.
Anvendelsesdata er data der kan indsamles når du besøger et websted. Når kunder besøger Luxplus registrerer vi hvordan vores kunder navigerer på vores hjemmeside, herunder hvordan vores kunder kom til vores websted, hvilke af vores sider der besøges og lignende. Vi gemmer også hvilke varer kunder har købt hos os. Det gør vi for at kunne forstå vores kunders adfærd så vi kan forbedre og optimere vores hjemmesides funktioner og udvalg, til glæde for alle vores kunder.
En cookie er en fil der indeholder oplysninger om hvorvidt du er ny eller allerede registreret kunde, hvilke produkter du klikker på og hvordan du navigerer på vores hjemmeside. Vi gemmer normalt cookies i 12 måneder. Cookies gemmes på din pc/laptop, tablet pc eller smartphone. En cookie kan ikke registrere dig som person. Den genkender kun din pc/laptop, tablet eller smartphone og viser en tilpasset version af vores hjemmeside.
Du kan indstille din browser til at advare dig når et websted bruger cookies. Du har også mulighed for helt at deaktivere cookies i din browser. Hvis du vil slette dine cookies, kan du gøre det i dine browserindstillinger. Hvis du har spørgsmål til dine cookies, er du velkommen til at sende os en e-mail til [email protected].
Din IP-adresse er adressen på den computer som du anvender til besøget. IP-adressen registreres for at sikre at Luxplus altid kan finde tilbage til den anvendte computer, såfremt der måtte ske misbrug eller ulovligheder i forbindelse med besøget.
Vi arbejder sammen med forskellige tredjepartsleverandører der placerer cookies på vores vegne og registrerer brugsdata. Dette dækker f.eks. over hvordan du havner på Luxplus siden og også hvilken type onlineannoncering du klikker på. På denne måde er det muligt for os målrettet at placere brugsbaseret online annoncering, der er skræddersyet til dine individuelle præferencer. Alt dette sker anonymt; Luxplus gemmer ikke personlige data såsom navn, adresse eller mailadresse til dette formål. Enhver detekteret IP-adresse er også anonymiseret.
Til analyse og til remarketing formål arbejder Luxplus med følgende tredjepartsleverandører:
Google Analytics er en tjeneste hos Google Inc. som giver professionel og kompleks webanalyse. Læs mere om Google Analytics.
Google AdWords er et annonceringssystem fra Google Inc., hvormed annoncører (her Luxplus) kan annoncere specifikt. Luxplus bruger Google AdWords til retargeting formål. Læs mere om Google AdWords.
Criteo er et retargeting firma, der viser personlig onlineannoncering til besøgende på en bestemt hjemmeside (her Luxplus). Læs mere om Criteo.
Facebook Custom Audiences er et Facebook-værktøj, der gør det muligt at målrette reklamer til bestemte målgrupper. Luxplus anvender dette Facebook-værktøj til retargeting formål. Læs mere om Facebook Custom Audiences.
Awin (tidligere Zanox) er et retargeting firma, der viser personlig onlineannoncering til besøgende på en bestemt hjemmeside (her Luxplus). Læs mere om Awin.
Luxplus samarbejder med Trustpilot for at hjælpe folk til bedre købsoplevelser. Vi deler kun din ordrebekræftelse med Trustpilot. Læs mere hos Trustpilot.
Til brug for levering samarbejder Luxplus med følgende tredjepartsleverandører:
Luxplus bruger Coolrunner til håndtering og levering af vores ordrer. Vi deler leveringsoplysninger, mailadresse og telefonnummer med Coolrunner. Coolrunner videregiver disse leveringsoplysninger til en 4.part som f.eks. PostNord, DAO, DHL og lignende logistikfirmaer. Læs mere hos Coolrunner.
Luxplus bruger PakkecenterNord til håndtering af vores ordrer. Med PakkecenterNord deler vi ordreoplysninger, leveringsoplysninger, mailadresse og telefonnummer. Læs mere hos PakkecenterNord.
Yderligere anvender Luxplus følgende tredjepartsleverandør:
Dixa er den kundeservice platform vi anvender til at holde styr på kundehenvendelser. Hos Dixa opbevarer vi bl.a. din mailadresse, navn og korrespondance ifald du har taget kontakt til vores kundeservice, hvad enten dette er over telefon, e-mail, chat, facebook. Alle former for kundekontakt registreres gennem Dixa. Læs mere hos Dixa.
SendGrid er en e-mail udsendelsesservice der håndterer alle de e-mails Luxplus sender ud til vores kunder. Vi deler mailadresser med SendGrid. Læs mere hos SendGrid.
Luxplus opbevarer ikke kunders betalingsoplysninger. Dette gør den respektive betalingsudbyder der anvendes ved et køb på siden. Luxplus udveksler et id med den anvendte betalingsudbyder, der herigennem identificerer den brugte betalingsform. Dette betalings-id er unikt mellem Luxplus, betalingsudbyder og brugeren, og er derfor ikke anvendelig andre steder.
Luxplus anvender følgende betalingsudbydere/betalingsgateways:
For at kunne tilbyde Klarnas betalingsmetoder, vil vi muligvis overføre dine personlige oplysninger i form af kontakt- og ordreoplysninger til Klarna, for at Klarna kan vurdere, hvorvidt du er kvalificeret til deres betalingsmetoder, og for at skræddersy disse betalingsmetoder til dig. Dine overførte personlige data bliver behandlet i overensstemmelse med Klarnas egen Databeskyttelsesmeddelelse.
Har du spørgsmål til opbevaring af dine betalingsoplysninger bedes du rette henvendelse til den betalingsudbyder der er brugt til betaling hos Luxplus. Hvis du vil vide hvilken betalingsudbyder der er brugt til en specifik ordre, bedes du rette henvendelse til [email protected].
Luxplus påtager sig intet ansvar for tredjeparts og samarbejdspartneres privatlivspolitik. Er du interesseret i de omtalte tredjeparts privatlivserklæringer bedes du rette henvendelse til disse.
Luxplus tager beskyttelse af dine personlige data ekstremt alvorligt. Derfor træffer vi altid alle rimelige foranstaltninger, tekniske og organisatoriske, for at sikre at indsamling, brug og opbevaring af dine data er korrekt. Disse tekniske og organisatoriske procedurer beskytter de data vi har indsamlet om dig imod uautoriseret adgang eller ulovlig offentliggørelse. Ikke desto mindre kan Luxplus ikke tage ansvar for fejl i dataoverførsel eller uautoriseret adgang fra udefra uautoriserede personer eller organisationer.
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til vores databeskyttelse, står vi altid til din rådighed. Kontakt venligst vores kundeservice på [email protected].
Luxplus forbeholder sig ret til at ændre ovenstående privatlivspolitik til enhver tid i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning.
Vi anvender kun databehandlere i EU eller tredjelande som har de nødvendige sikkerhedsmæssige garantier, samt virksomheder i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Såfremt du ønsker at gøre brug af nedenstående rettigheder, skal du kontakte os gennem de kontaktoplysninger som er oplistet øverst i persondatapolitikken.
Vi behandler og besvarer din henvendelse så hurtigt som muligt, og senest en måned efter at vi har modtaget din henvendelse, medmindre anmodningens kompleksitet og omfang gør, at vi ikke kan svare inden for en måned. I så fald kan svarfristen blive op til 3 måneder i alt, jf. persondataforordningens artikel 12.
Du har ret til at få indsigt i de persondata Luxplus ApS behandler om dig, jf. persondataforordningens artikel 15. Adgangen kan dog være begrænset af hensynet til forretningshemmeligheder og/eller immaterielle rettigheder.
Hvis du mener at de oplysninger som Luxplus ApS behandler om dig er forkerte eller fejlagtige, har du ret til at få disse rettet eller slettet, jf. persondataforordningens artikel 16 og 17.
Såfremt vi er enige med dig i at de oplysninger som vi behandler er forkerte eller indeholder fejl, sletter eller korrigerer vi snarest muligt disse oplysninger.
Sletning eller rettelse af personlige oplysninger vil dog ikke ske såfremt Luxplus ApS er retlig forpligtet til at opbevare alle eller dele af dine persondata, eller det er nødvendigt at opbevare disse persondata for at et retskrav kan fastlægges eller forsvares. I så fald vil Luxplus ApS kun opbevare de oplysninger som Luxplus ApS er retlig forpligtet eller berettiget til, og vil slette øvrige persondata om dig.
Du har til enhver tid ret til at trække dit samtykke til Luxplus ApS behandling af dine persondata helt eller delvist tilbage, jf. persondataforordningens artikel 7.
Hvis du tilbagekalder dit samtykke, vil Luxplus ApS ophøre med at behandle de persondata som du har tilbagekaldt dit samtykke til, medmindre Luxplus ApS er retligt forpligtet eller berettiget til at opbevare alle eller dele af dine persondata. I så fald vil Luxplus ApS kun opbevare de oplysninger som Luxplus ApS er retlig forpligtet til, og vil slette øvrige persondata om dig. Din tilbagekaldelse af dit samtykke berører ikke lovligheden af den behandling som Luxplus ApS har foretaget, frem til din tilbagekaldelse af samtykke.
Tilbagekalder du dit samtykke til behandling af de data der er nødvendige for brugen af Luxplus ApS, kan vi være nødsaget til at slette samtlige af dine data, idet din profil ikke vil fungere uden den nødvendige data.
Du har til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod Luxplus behandling af dine persondata. Du kan ligeledes gøre indsigelse hvis du mener at dine persondata bliver behandlet i strid med gældende regler, eller det samtykke som du har givet Luxplus ApS, jf. persondataforordningens artikel 21.
Du har ret til at få begrænset Luxplus behandling af dine personoplysninger i følgende tilfælde, jf. persondataforordningens artikel 18:
Da vores behandling af dine personoplysninger baserer sig på samtykke eller en kontrakt, og vores behandling er foretaget automatisk, har du ret til dataportabilitet. Ret til dataportabilitet betyder at du har ret til at få tilsendt de persondata som du har oplyst til os, i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format, som du derefter har ret til at overføre til en anden tjenesteyder, jf. persondataforordningens artikel 20.
Såfremt du ønsker at klage over behandlingen af dine personoplysninger, kan du indgive en klage til Datatilsynet:
Datatilsynet
Adresse: Borgergade 28, 5, 1300 København K
Telefonnr.: 33 19 32 00
E-mail: [email protected]
Hjemmeside: www.datatilsynet.dk
* Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2016/679 af 27. april 2016 om beskyttelse af fysiske personer i forbindelse med behandling af personoplysninger og om fri udveksling af sådanne oplysninger og om ophævelse af direktiv 95/46/EF.
Pr. 04-06-2021
Luxplus (Luxplus ApS) er en medlemsklub, der sikrer medlemmerne rabatter på bl.a. kosmetik og parfume samt andre medlemsfordele. Luxplus er kun for privatpersoner. Medlemskabet er personligt, og det er derfor ikke tilladt at dele medlemskabet. Misbrug af medlemskab kan medføre annullering af medlemskabet.
For at blive medlem hos Luxplus skal du være fyldt 18 år, og du skal bekræfte dette, når du melder dig ind.
Medlemmer kan optjene BonusCash, når der gennemføres en ordre hos Luxplus. Mængden af BonusCash er afhængig af hvilke produkter du køber. Du kan altid se din tilgængelige BonusCash saldo når du er logget ind. Din BonusCash vil automatisk blive tildelt som en kontant rabat på din næste ordre i forholdet 1:1. F.eks. vil 90 BonusCash give dig en rabat på 90 DKK. Der kan ikke benyttes optjente BonusCash under en eventuel gratis prøveperiode.
Der er ikke nogen udløbsdato på dine optjente BonusCash, så længe du har et aktivt medlemskab. Når dit medlemskab ophører, udløber dine BonusCash efter opsigelsesperioden. Indenfor 30 dage vil du stadig kunne benytte dine BonusCash ved at genaktivere dit medlemskab. BonusCash kan ikke ombyttes til kontanter eller tildeles et andet medlem.
Når du accepterer de gældende abonnementsbetingelser på luxplus.dk, accepterer du, at Luxplus (Luxplus ApS) må trække det oplyste beløb for medlemskab periodevist, indtil du vælger at opsige dit.
Du modtager en kvittering på e-mail ved dit første køb, der indeholder information om dit medlemskab. Kvitteringer vil efterfølgende kunne findes, når du er logget ind på luxplus.dk, under punktet “Mit Medlemskab”.
Når du melder dig ind hos Luxplus, skal du bekræfte at du er over 18 år. Er du under 18 år skal indmeldelsen og abonnementet tegnes af en forælder.
Dit medlemskab hos Luxplus betales som et løbende abonnement, Dit medlemskab af Luxplus bliver automatisk fornyet, så du altid har adgang, indtil du ikke længere vil være medlem.
Din indmeldelse hos Luxplus er bindende fra det øjeblik, du har accepteret ordren med dit medlemskab og derved taget det i brug. Du er som medlem af Luxplus forpligtet til at betale for hele din medlemsperiode og efterfølgende abonnementshævninger, indtil du selv opsiger dit abonnement/medlemskab på hjemmesiden eller ved at kontakte kundeservice.
Du er forpligtiget til at betale for the ydelser, du har haft adgang til. Dette beregnes proportionelt, baseret på den periode Luxplus har givet dig adgang til medlemsfordele. Det påhviler dig at bevise, du har anvendt din fortrydelsesret i tilfælde af tvivl.
Du kan ikke opsige dit medlemskab ved at afvise eller tilbagekalde betalingen. Ved ubetalte og/eller forfaldne fakturaer, forbeholder Luxplus sig retten til at trække beløbet på et senere tidspunkt og opdatere betalingsoplysninger, hvis den manglende betaling skyldes forældede betalingsoplysninger, samt i yderste konsekvens at anvende samarbejdspartnere (dvs. inkassobureauer) til inddrivelse.
Alle betalinger hos Luxplus foregår med betalingskort (Dankort, Visakort og Mastercard). Alle betalingsgebyrer afholdes af Luxplus ApS og er således indeholdt i de oplyste produktpriser og priser på medlemskab. Du har adgang til at se dine tidligere betalinger og ordrer, når du logger ind via login-ikonet oppe i højre hjørne og herefter klikker på "Mine Ordrer” på luxplus.dk
Alle ydelser købes af Luxplus ApS, Teglværksgade 37, 1, 2100 København Ø. (CVR Nr.: 25 09 07 05). Betalinger gennemføres af ePay A/S og AltaPay med NETS, Teller og Valitor som kortindløsere, samt gennem MobilePay og Klarna.
Du kan opsige dit medlemskab når det passer dig med virkning til udgangen af den igangværende medlemsperiode. Det er dog ikke muligt at opsige medlemskabet inden for de første 24 timer, hvor abonnementet af tekniske årsager er låst. Du opsiger ved at logge ind på Luxplus.dk via login-ikonet oppe i højre hjørne. Herefter vælger du "Mit medlemskab” og klikker på knappen: "Opsig medlemskab". Abonnementet kan ikke opsiges, mens du har en ordre under behandling
Efter de første 24 timer (hvor abonnementet af tekniske årsager er låst) kan du opsige dit abonnement, når det passer dig. Abonnementet ophører herefter ved udgangen af den periode, der er betalt for.
Bemærk at har du en igangværende ordre, kan medlemskabet ikke opsiges før denne er afsendt. Dette vil typisk ske indenfor 24 timer. Prøv venligst igen når din ordre er sendt af sted fra vores lager.
For at opsige dit medlemskab skal du logge ind via login-ikonet oppe i højre hjørne og herefter klikke på “Mit Medlemskab”. Under "Mit Medlemskab" skal du klikke på knappen: "Opsig Medlemskab" og godkende opsigelsen. Du kan også kontakte vores kundeservice. Hvis du opsiger dit medlemskab, vil du stadig have adgang til dit medlemskab indtil det ophører. Efter et medlemskab er opsagt, vil der ikke blive trukket yderligere på din konto, medmindre du selv vælger at genaktivere dit medlemskab.
Vær opmærksom på, at du ikke kan opsige dit medlemskab ved at afvise betalingen. I så fald fortsætter dit medlemskab automatisk, og du vil også hæfte for de påløbende betalinger, indtil du opsiger dit medlemskab via hjemmesiden eller kundeservice.
Du har som medlem mulighed for at oprette en fast ordre med produkter til den til enhver tid gældende medlemspris, der bliver leveret med en fast frekvens, indtil du selv annullerer den faste ordre. Du har mulighed for at aflyse levering af den enkelte ordre fra gang til gang, så længe det sker inden ordren er pakket hos vores lager. Herefter er der ikke mulighed for at annullere, og ordren vil blive leveret som planlagt.
Hvis minimum ét af produkterne i ordren er steget mere end 5% i medlemspris forhold til seneste levering, skal du godkende levering af ordren. Undlader du dette, vil ordren ikke blive leveret.
Vær opmærksom på, at alle produkter ikke er tilgængelige for faste ordrer, samt at den samlede værdi af ordren skal udgøre minimum 100 kr.
Til dit abonnement på Luxplus er knyttet en lovbestemt fortrydelsesret på 14 dage. I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber 14 dage efter aftalen blev indgået. fortrydelsesret er kun gældende fra den dag, aftalen blev indgået, og ikke ved den løbende abonnementsbetaling.
Hvis du ønsker at fortryde dit abonnement, skal du inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse herom. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular som du finder medsendt i din ordrebekræftelse i Handels- og medlemsbetingelserne.
Medlemmet er forpligtet til at betale for Medlemskabet fra medlemskabets aftalte startdato. Medlemmet er ved tilbagetræden fra parternes aftale pligtig at betale for den del af ydelsen, som allerede er leveret. Dette opgøres forholdsmæssigt for den periode, som Luxplus har leveret medlemskabsydelserne.
Senest opdateret d. 26.09.2024
På alle ordrer. Intet minimumskøb.
Test nye rutiner. Få mere ud af dine produkter. Følg med.
Rabat på alting hele tiden. Slip for at vente på udsalg.
Ekslusive medlemstilbud. Gaver med dit køb.
Og træk dem fra næste køb 1:1. Køb mere, spar mere.
Luxplus er kun for medlemmer. Som medlem får du store rabatter på makeup, parfumer, shampoo og personlig pleje.
Den første måned er gratis! Herefter er prisen 89 kr. om måneden – med vores rabatter er pengene hurtigt tjent ind. Og du kan til enhver tid melde dig ud igen.
En fast ordre er en bestilling af produkter, der automatisk bliver leveret til dig med en måneds mellemrum. På den måde kan du undgå at løbe tør for produkter, du bruger ofte. Og du slipper for bøvlet med at huske at få bestilt.
Første gang du laver en fast ordre, er det en helt normal bestilling. Så start med at lægge i varer i kurven – præcis som når du laver en helt normal bestilling fra Luxplus. Når du klikker på kurven, har du mulighed for at sætte flueben ved de produkter i bestillingen, du gerne vil have leveret fast fremover.
Vi leverer alle produkter i kurven til dig med det samme – men vi opretter også en fast ordre, der bliver leveret det tidspunkt på måneden, du vælger, fra måneden efter oprettelsen.
Eksempel: Du foretager en bestilling den 3. juli og opretter samtidigt en fast ordre, til levering midt i måneden. I dette tilfælde modtager du din første faste ordre midt i august måned.
OBS! Ikke alle produkter er tilgængelige for fast ordre – men vi prøver at gøre det muligt for så mange som muligt.
Du vælger selv, om din faste ordre fremover skal leveres i starten, i midten eller i slutningen af måneden. Den præcise dato i måneden kan variere – men vi sørger naturligvis for at give dig besked nogle dage inden, så du har mulighed for at stoppe den planlagte levering, hvis det ikke passer så godt.
Hvis du ønsker at tilføje produkter til din faste ordre, kan du gøre det i forbindelse med en almindelig bestilling fra Luxplus. Sæt kryds ved de produkter, du ønsker, skal indgå i din faste ordre.
Hvis du ønsker at ændre, hvornår på måneden du modtager din faste ordre, kan du gøre det på siden ”Mine faste ordrer” under ”Mine ordrer” på din profil.
Gå ind på ”Mine faste ordrer” under ”Mine ordrer” på din profil og klik dig ind på ordren ved at trykke på det lille ”i”. Her har du mulighed for at annullere eller helt stoppe din faste ordre.
Hvis vi ikke længere har et produkt i din faste ordre på lager – eller prisen ændrer sig markant, sender vi dig en mail om at du skal godkende den næste levering af ordren. Hvis der ikke er ændringer, sender vi den automatisk – men giver dig besked nogle dage inden, hvis du alligevel vil stoppe den planlagte levering af din faste ordre.